Kezdőlap > Solid Edge > PLM Szakmai nap–Szeptember 20

PLM Szakmai nap–Szeptember 20

Tisztelt Érdeklődők!

Szeretettel meghívunk benneteket az Enterprise Communications Kft. PLM üzletágának szakmai napjára.

Kategóriák:Solid Edge Címke:
  1. Kocsis Zoltán
    2012. szeptember 12. - 08:11

    Örömmel látom megint együtt a remek csapatot.🙂

  2. 2012. szeptember 21. - 18:34

    Tetszett. Nagyon.
    A multy body-t valami tök fölöslegesnek képzeltem, oszt most láttam, hogy nem az :DDD

    • Kocsis Zoltán
      2012. szeptember 24. - 09:30

      Én pedig már régóta vártam valami ilyesmit. Úgy látszik a Solid Edge fejlesztők pontosan tudták, hogy milyen multi-body-ra van szükségem. Vagy talán rajtam kívül már másnak is hiányzott? -:) Alig várom, hogy végre kipróbálhassam.
      Egyébként a koncert szuper volt, az előzenekart lazán túljátszottátok, képesek voltatok teljesen új dolgokat is előadni.

  1. 2012. szeptember 12. - 19:00

Vélemény, hozzászólás?

Enterprise Group PDM

Üdvözöljük az Enterprise Group PDM megoldások oldalán

Daily PLM Think Tank Blog

Product Lifecycle Management by Oleg Shilovitsky

olahl

Let IT flow...

Balássy György szakmai blogja

Megtanultam. Megosztom.

Solid Edge (R)eloaded

Minden ami Solid Edge!!!

Turóczy Attila szakmai blogja

(MCP, MCTS, MCT, MVP)

