Kezdőlap > Életmód? > Flank

Flank

Ez a bejegyzés nem a Solid Edge felhasználói tapasztalatokat erősíti, de úgy gondoltam, hogy az aktuális események megkövetelik, hogy egy bejegyzést írjak róla.

Ha valaki magára ismerne ebben a bejegyzésben, az nem biztos, hogy a véletlen műve.

Megjegyzés: Flank jelentése: hiba (egyszerűen)

Az utóbbi időben előtérbe került a szcientológia témája a baráti beszélgetéseknél. Néztünk filmet is a témában. Nos, hogyan is jön ez képbe?

Ha a filmet megnézitek 15.10-nél kezdődik az a rész, amikor engem kivert a veríték. Visszaemlékeztem, hogy én is flankoltam kollegámat!!!! Jó pár évvel ezelőtt részt vettem (kellett vennem?) egy kommunikációs tréningen, amely a fenti jelenethez hasonlóan kezdődött. Akkor nem tulajdonítottam neki jelentőséget, jót nevettem az egészen, nem is foglalkoztam vele, elfelejtettem.

Nem ezért(?) jöttem el a graphIT-ból, de így utólag teljesen más színezete van a cég működésének. Ha valaki végignézi a filmet, akkor el tudja képzelni, hogy egy cég hogyan is működhet, ha egy olyan cég ad tanácsokat, amely cég a szcientológia tanait követi. Nem állítom, nem is akarom azt hinni, hogy csak “rossz” dolgot tanítottak, de egy dolgot biztosan elfelejtettek tanítani, hogy emberekből vagyunk, és az alapvető emberi kapcsolatokat nem rúghatja felül bármilyen magasztosabb cél. Nem szabad ellenségeket csinálni kollegákból, akkor sem, ha azok egy kicsit másképp gondolkoznak, nem szabad végletekig kihasználni embereket, csak azért, mert azt hisszük, hogy nem tudnak védekezni.

Rossz tanításmód, ha csak a PÉNZT tesszük mindenek elé!

Erre az egész gondolkodásmódra csak azt mondanám: Flank (hiba, egyszerűen)

Kategóriák:Életmód?
  1. 2012. augusztus 15. - 07:32

    Én ezekről csak hallomások alapján tudok, hisz soha nem voltam ilyen tanfolyamon, de Te (Ti) kötelezően igen! Viszont addig nem alkottam véleményt, amig nem olvastam utána a dolognak, nem néztem meg a filmet és hát a Top Gun hőse miatt sokat foglalkozott a média is ezzel a témával. Azt is tudom, ha egyetlen negativ dolgot is mondasz erre a valamire, akkor azonnal SP az az Suppressive Person leszel, leszek…
    Mindenki döntse el, hogy jó-e ez:
    http://magyarnarancs.hu/lelek/siman_atmegyek_a_falon_-_n_zoltan_elnyomo-65537

    Persze mindenkinek a vallása a magánügye!

    Imi

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

Enterprise Group PDM

Üdvözöljük az Enterprise Group PDM megoldások oldalán

Daily PLM Think Tank Blog

Product Lifecycle Management by Oleg Shilovitsky

olahl

Let IT flow...

Balássy György szakmai blogja

Megtanultam. Megosztom.

Solid Edge (R)eloaded

Minden ami Solid Edge!!!

Turóczy Attila szakmai blogja

(MCP, MCTS, MCT, MVP)

