Kezdőlap > Solid Edge > Szerelési utasítások a műhelyrajzon

Szerelési utasítások a műhelyrajzon

Gyakran előfordul, hogy robbantott ábrát kell készítenünk a műhely számára. A robbantott ábra tulajdonképpen olyan nézete a megtervezett készüléknek, ahol úgy látszódnak az alkatrészek hogy abból a szerelési sorrend kiderüljön. Ilyen “nézeteket” az RRA ( Robbantott nézet, Renderelés, Animáció) környezetben tudunk létrehozni egy elkészül összeállításról.

Fontos, hogy az RRA környezetben Képernyőkonfigurációként elmentsük a robbantott ábrát. Ezt fogjuk tudni felhasználni a műhelyrajz készítésekor.

Egy egyszerű példa videót itt találtok:

Kategóriák:Solid Edge
  1. Tóth Béla
    2011. október 12. - 19:40

    Ha jól látom az “Alkatrészek módosításának összehasonlítása.” bejegyzésnél feltett kérdésre készült a videó.

    Egy kérdést szeretnék én is feltenni. A darabjegyzék generálást 2 éve csináljuk (tulajdonképpen én vagyok a ludas, valamiért meg voltam győződve arról, hogy az valami nagyon bonyolult – ahelyett, hogy megpróbáltam volna inkább húztam az időt).

    Hogyan lehet céges (esetünkben iskolai) darabjegyzékes sablont létrehozni?
    Mert egy üres rajzfájlba nem lehet darabjegyzéket tenni. Ha beteszek egy szerelést, beállítom a méreteket, akkor a Tulajdonságok, Általános fülön menthetem a beállított méreteket és az Oszlopok lapon beállítottakat. De ha sablonként akarom használni, akkor a kamu szerelést ki kell törölnöm és ezzel elvesznek a beállítások is. Valamit rosszul csináltunk?

    Megjegyzés: az itt leírtak v20-as és ST2-es nem saját tapasztalatok, én már csak okoskodok (áthúzva, javítva: tanítok).

  2. Tóth Béla
    2011. október 13. - 08:32

    Bocs, de elsiettem a kérdést, ki kellett volna próbálnom.
    Az ST4-ben műxik gond nélkül. Már csak remélni merem, hogy a v20-ban ez tényleg nem működött😀

    • 2011. október 13. - 20:02

      Erre inkább nem mondok semmit.🙂

    • 2011. október 14. - 10:04

      Azért mégis mondok valamit: Működött ez régen is. Közkincsé teszem, csak egy kis időt kérek. Valamiből élnem is kell.🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

Enterprise Group PDM

Üdvözöljük az Enterprise Group PDM megoldások oldalán

Daily PLM Think Tank Blog

Product Lifecycle Management by Oleg Shilovitsky

olahl

Let IT flow...

Balássy György szakmai blogja

Megtanultam. Megosztom.

Solid Edge (R)eloaded

Minden ami Solid Edge!!!

Turóczy Attila szakmai blogja

(MCP, MCTS, MCT, MVP)

